I´m so happy oh so happy but then again I´m always sad

Hej Blogg. Vad gör du i cyberspace? Is it lonely out there man?

Kom hem från Thailand för några veckor sen och börjar sakta komma tillbaka till verkligheten. Trodde inte att det skulle bli ett sånt knytnävsslag i ansiktet som det blev att stiga av det där fördömda planet men det kan även ha varit pga de 31 minusgraderna som svävade runt i atmosfären.
Resan var i alla fall helt otroligt jävla bra men att vara borta så länge får en att fundera..och fundera...och fundera lite till om vad tusan man ska göra med resten av sitt liv. Möjligheterna är trots allt oändliga.

Lillan och Rocky verkade bli glada att se oss då Rocky bestämde sig för att försvinna och sedan fastna under bodan i nåt dygn. Det verkar som att vinter-Rocky gått och lagt på sig några kilon så när han skulle ta sig ut så passade inte hans massiva lekamen i hålet. Detta resulterade i flera timmars grävande och ropande tills Palle slutligen drog ut kattskrället. Det är ungefär den mängden action man får när man bor i Piteå.

Var och Firade Rickard som fyllde 4 med ett batmanlego till hans nintendo ds. Han blev mycket glad och spelade som besatt hela kvällen. Izabella var ett enmansparty och jag ångrar djupt att jag inte tog med kameran för att ta kort på minerna som brorsan lärt henne. Jag gillade speciellt "galen" och "arg".

Sen såg vi Tron igår och den var precis så bra som jag trodde den skulle vara, jeff bridges kan ju bara inte göra fel!

Måste verkligen börja röra på mig, har inte idats träna ett dyft sen vi kom hem. Men att komma hem klockan halv tio på dagarna är inte så lockande som det kan låta. Ta tag i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback