Firmafeppe

I fredags var det after work på Tradimus för mig och mina nya kolleger. Det inledde bra med några 5 krs öl och en macka, tack Tradimus. Sen avancerade vi hem till Thor där det bjöds singstar och en del intriger. Sen blev det självklart kalles och mer öl. Jag mådde minst sagt cepedåligt på lördagsmorgonen. Men det var det värt efter en hel veckas slit. jag skulle gärna vilja ha mitt schema snarast möjligast, jag vill verkligen inte jobba annandagen. Jag kan jobba julafton, nyår men absolut inte annandan. Hoppas..

Nu är alla klappar ordnade i alla fall och jag har inte ett rött öre kvar. Vad tur att lönen kommer i januari..jävla skit.

Palle köpte wow åt mig i går, han är nog världens bästa. Tommy tyckte att vi hade ett romantiskt förhållande med en viss underton av sarkasm i rösten. Jag förstår inte vad han menar, wow är väl det tydligaste kärlekstecknet i världen ? At least in my world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback