weekend of the nerds

Jag skulle så gärna vilja vara trött just nu, men eftersom att jag var uppe till 5 igår så tror jag aldrig att jag skulle somna. Palle erbjöd sig iofs att slå mig til sömns men jag avböjde artigt.
Det är faktiskt första helgen på ganska länge som jag inte varit uppe sent pga fest. Det blev äntligen lan i helgen, även om det blev lite halvtattigt då vi bara fick igång ett lanbart spel. Så jag fick aldrig spela red alert som jag tjatat om men det var trevligt ändå. Guitar hero var jävligt kul, jag har varit så skeptisk mot det då jag inte trott att jag skulle kunna spela pga min totala avsaknad av rytm och taktkänsla. Men det visade sig att det inte behövdes särskilt mycket av det så länge man har ögon och en ganska påtaglig tävlingsinstinkt.
Så nu har jag å Paulface kopplat ihop våra datorer och håller på att spela upp min wow-karaktär, det är spännande, man skulle kunna tro att det är ett jävligt nördigt spel, men vet ni vad, det är det. Men har man inget liv i övrigt så får man skapa sig ett, i World of warcraft.

I veckan ska jag till min tant och senare till min andra mycket otrevligare tant på arbetsförnedringen. Yes, its going to be fantastic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback