Box n kick

Var på box n kick igår..tränaren insisterar på att det ska heta kickboxing men hej, who are we kidding..
Det är ändå ganska kul, elin är en värdig motståndare med en farlig höger. I alla fulla fall så finns det en tjej som brukar vara på träningarna.."idiot-tjejen" har jag och elin fyndigt nog döpt denna människa till. Hon fick sitt namn för att hon nästan aldrig är på träningarna, men när hon väl är där så klankar hon ner på alla att vi inte är där nog ofta och försöker ta över träningen helt och hållet. Fan vad jag hatar sådana människor...kan man inte bara göra det man ska och ha en trevlig sparka röv session? my god.

Såg "the devil wears Prada" nyss för andra gången. Jag ger den 3 poäng med ett plus i kanten för Meryl streeps starka rollprestation.

Filmer jag ser fram emot:
Borat
Saw 3
Borat
Saw 3
sa jag Borat??
Glömde jag Saw 3!?
gaaah I hate to wait!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra filmer..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback