Myche breau

Fick massor gjort idag, det berodde nog mest på att mama var här och kickade igång mig. Låt mig berätta flickvän, att det behövdes. Något mer som behövdes var en total helkroppsbortskämning vilket jag också fick. Detta innebär att jag fått en ny vän i mitt liv, Jucka, nej det är inte en till katt utan en planta. Jucka är en Juckapalm(jag lät palle döpa den), som bor i världens snyggaste, röda kruka på vårt köksbord. jag tror han trivs där, dock såg jag Rocky scanna honom med hungriga ögon. Men jag tror att Jucka är en fighter.

Jag blev medtvingad till vårdcentralen för att ta prover, hej har man struma i släkten så har man. Det har inte slagit ut än men jag kan känna det väntandes, smygandes tills en dag..wham! Står ögonen ut tre cm från skallen och man blir misstagen för Steve Buscemi.

Fick ut lite ångest idag, det var skönt, sen kom den tillbaka, det var mindre skönt. Runk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback