open wide

varför bestämmer sig byggarbetarna för att riva grannens balkong klockan 7 på morgonen? Och när ska dom vara klara egentligen? 1:a November trodde jag men hej var inte det igår? Hm konstigt att byggarbetare inte är klara i tid, de som oftast är så jävla snabba.
Hur som helst så ska jag ändå till tandis snart. Varför tror man att en dags tandstrådsanvändande ska kompensera för ett års icke användande av nämnda? jag kör på den och hoppas de inte märker nåt. Hoppas inte att mitt ständiga godiskonsumerande har gett effekt men varför skulle det? I`m invincible!



Well, nu har jag varit hos tandis. Och låt mej säga att hon var inte nöjd. Okej jag hade inga hål eller så men jag hade väl inte kört tandtråden så seriöst. Hon såg väldigt besviken ut. Så till nästa gång ska jag använda tråden..försöka i alla fall. Sen frågade hon om jag ville teckna ett nytt abonnemang men att hon då måste höja mig ett steg för att jag har en piercing i läppen...what? alltså helst seriöst, bara för att jag väljer att ha en piercing så höjs jag till 700 spänn för en jäkla undersökning trots att jag inte har ett endaste hål. Tjena hej!  Så då sket jag i att ta ett nytt abonnemang och betalde då 0:- för mitt besök idag.
Whos the sucker now?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback