Rude awakening

Tur att jag hunnit klä på mig klockan 07.00 när ungefär 30 byggarbetare drösade in i lägenheten. De ska byta fönster och dra ut hela toaletten. Detta skulle gjorts för länge sen, hm go figures.
Så nu sitter jag och katterna inkurade i gästrummet, det råder stor förvirring hos två av oss medans den tredje känner sig ganska tillfreds. än så länge. Det kanske kan bli en dokusåpa..hur länge kan boende leva i det minsta rummet i lägenheten utan att bli tokig? Eeh, det var ingen bra idè..det är för tidigt på morgonen för att jag ska komma på något vettigt att skriva. Jag skriver sen, vad kan...
Mitt i meningen så kommer det fram att vi har virus IGEN. HATA HATA HATA

Kommentarer
Postat av: Daniel Pahlin

Dags att skaffa lite virus skydd ;) Skaffa även Spybot Search and Destroy :)

2006-11-09 @ 11:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback