En inte så vit helg

jaha, så gick det med min vita helg. Men Jag ångrar inget! jag hade en förträfflig kväll igår så då får man.
Det hela började med att Elin ville hitta på något, så jag tog min enda öl och traskade över till the zone area där vi mindes tillbaka till våra gamla glansdagar i thailand. Gud vad jag vill tillbaka.
Sen gick vi till Linton (Anton och Lisa) där det bjöds på singstar och naturgodis. Jag älskar singstar, jag önskar att det fanns ett yrke där man bara sjöng singstar hela dagarna och fick jävligt bra betalt för det.
Sen blev det kalles där jag träffade Ante som betalade in mig på statt...jag är ett sånt fattigt svin som inte har råd med 40 spänn:p Nator konsumerade enorma mängder tequila och rykten florerar om att han mpr som han förtjänar så här dagen efter. Jag borde ha förstått av hans galna dancemoves att han inte var helt nykter men som vanligt så förstår jag aldrig när vår vän nator har fått för mycket.
träffade mycket trevligt folk bland annat Mubbe, världens sämsta försäljare:) Som passande nog sagt upp sig från sitt glidjobb på spelbutiken. Man ska nog inte jobba med kunder om man är en självutnämnd kundhatare...bad idea.

Min halloweendräkt börjar få sin form..tyvärr gick symaskinshelvettet sönder mitt under mitt byxskapande. fyfsatansjävlar vad arg jag blev, ingen maskin har nog frambringat så mycket mörka tankar som den där helvetesapparaten. Förhoppningsvis funkar den magiskt igen när jag slår på den igen...fast det gör den inte eftersom att jag redan prövat det 3000 ggr! AAAAAAAAA

jag tycker inte om att du är ledsen, det får mig att vilja sparka in tänderna på vad eller vem helst det är som gör dig ledsen. Fast det får man inte göra för det är inte "lämpligt beteende". pischpasch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback