Virusallert!

Igår kväll hör jag från datarummet "Va fan gör han? Vad håller han på med!?" Det var palles ljuva stämma då han råkat klicka på en länk som en av våra vänner på msn skickat som oturligt nog visade sig vara ett virus. Detta skickades i sin tur till alla på våran lista så som virus ofta gör..så istället för vår filmkväll så spenderade palle kvällen vid datorn och jag vid telefon då jag försökte förklara för sofia att det faktiskt inte var jag som konstruerat och illvilligt skickat detta ondskans meddelande. Vi har då fått bort det nu och jag installerade en spankarns nytt msn idag så jag gråter inga tårar. Hoppas bara att alla andra som fick skiten antingen bestämt sig för att inte öppna det eller har ett jävligt bra virusprogram installerat...
Safety first! Cause knowing is half the battle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback