Vit helg

Känns faktiskt förbannat bra att inte supa i helgen. Jag kommer faktiskt inte ihåg sista helgen som jag inte var ut. man blir så förbannat trött, och inte minst sagt alkispluffsig. men när hade jag egentligen riktigt roligt sist? Inte var det när jag varit full inte. Allra roligast har jag haft när jag umgås med folk jag kan vara mig själv  till 100% med. Som igår när jag och Frepples såg idol och snackade skit, då var jag nog rakt igenom glad. Eller när jag träffar anneli...hur många kan man vara sig själv med?
Jag har kännt mig ganska deppig på sista tiden, jag vet inte riktigt vad det beror på. Jag går som mest omkring och känner att världen känns för tung, att jag inte orkar göra alla de saker som jag förväntas göra. Att jag bara vill försvinna från jordens yta och slippa ta tag i mitt liv. Jag har ingen kontroll över min situation och det gör mig bokstavligt talat lite knäpp. Och inte på det bra sättet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback