Geburtstagsgeparty

Igår tog jag Lina i handen och drog iväg till Jeanette och Dennis i Jakobsberg. Det var så helvetes trevligt, jag har verkligen saknat de små svinen. hoppas det inte blir så länge till nästa gång:)
Det var vin , rollspelsnack och bara allmänt skitkul! Vi sket i att gå ut och gick och la oss runt halv fem tiden. Jag var ganska sliten när jag vaknade på jeanettes lillsoffa klockan 11. Sen satt vi på pizzeria panorama där vi spenderade alldeles för mycket tid så att servitörerna blev lite sura på oss före jag och Lina drog vidare hem till mig. Lina åkte just för att kolla ett rum här i närheten, det skulle vara ganska kul om hon fick det, då skulle vi bli grannar:)
Och jag sitter och försöker plugga på om cellen. Varför är det så svårt att få in skiten i hjärnan!? Jag består ju enbart av celler då borde informationen finnas inpräntad.
Nu ska jag fortsätta min tärda bakisdag. Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback