The loneliest weekend

jaaa jag vet, skitsynd om mig. men jag har faktiskt tyckt väldigt synd om mig själv på sista tiden. Jag försöker vända på det nu för det är inte synd om mig inte det minsta. Däremot känner jag mig som ett första gradens svin för att jag glömde bort mammas födelsedag, jaja dagen är inte slut än lilla mamma;)

Var å grillade hos Jeanette o Dennis igår så det gjorde mig mycket gladare, jag känner mig inte lika ensam efter jag fått hänga lite med dem för att de är som mig. Sen är jag skitglad för att Hampus och Dennis fördrev alla onda virus från min dator "Man behöver inte anti-virus program om man har firewall" citat Robbe, jo Tjena!:)
Nu är Tone glad och ren igen så nu har jag börjat den plågsamt långsamma processen med att installera wow på datorn. Och jag hoppas att Anneli kan börja spela med mig igen, Arne weise o poomcpee lives again!
Vi spelade lite poker igår också men det gick verkligen åt helvette för mig, så jävla dåliga kort det var inte sant! Och hampus fick alla ess och kungar. Förbannat! hejdå 20 spänn.
Jag har ju varit lite deppig för att alla åker hem i helgen och jag är här all by my lonesome, men jag ska ha en sund helg för mig själv. Jag ska träna, äta bra grejjer och spela wow, fast det kanske blir först på söndag eftersom att det går så jävla långsamt! Och plugga, prov igen på måndag, inspirerad? Nä. Men man måst ju.

Såg Hot fuzz igår/idag, orkade inte se klart den igår så jag såg slutet nu på morgonen. Fan vad bra den var! Nästan snäppet bättre än shawn of the dead. jolly good!

Å henke, jag hatar dej och din förbannade semester! du får väl ta hand om Peetown så länge:P take some pictures!

Kommentarer
Postat av: Ankeli

åh min lilla syster. du borde aldrig behöva känna dig ensam. jag håller på att städa lite i eran lägga nu, så det är fint och snyggt. snart kommer ju palle och gör stockholm roligt igen. a lub you babe, vi hörs snart! kram kram kram

2007-08-20 @ 15:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback