bakis

Idag mår jag som jag förtjänar, men det var det  fan värt. Jag trodde inte ens att det skulle bli nå fest i helgen men Palle ringde och informerade om att Nator skulle vispa ihop nå jobbfest. Så då drog jag dit efter jobbet och det jag möttes av var ett gäng grabbar som satt och snackade ABB. Så jag hade inte så häga förväntningar. Som tur var visade det sig att alla var supertrevliga så vi satt och snackade skit hela kvällen. Fick lära mig att numera så får vi inte kalla henke för Nator längre utan det är dags att börja använda hans jobbnamn, "Storkukahenke" hm, kommer bli svårt att lära sig säga det men times they are a changing så då får man bara hänga med i utvecklingen så att säga.
Sen blev det Kalles där vi möttes av en lite småpackad Freddface, det var roligt och besynnerligt.

Palle la kommentaren igår att "det enda som gör dig lycklig är mat och sprit", då kommer jag bli superlycklig snart när han kommer hem med sunesmat! tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback