Day off

Imorgon har jag min day off, efter det blir det 11 dagar av underbart sträckarbetande på tradimus. Är det slavarbete? jag skulle vilja svara, ja.  Tur att jag inte kommer att jobba där så mycket längre, jag skulle nog bli knäpp på allt småfuffens som pågår där.

Den här helgen har gått i heroes tecken. Jag fullkomligt älskar den serien. Hoppas inte att den spårar ur som lost, eller blir långrandig som prison break. Varför kan ingen nöja sig med en säsong? För att det handlar om pengar thats why. Till slut får man alltid nog.

Ska nog ta mig en tripp in till Luleå imorgon, göra nåt av min lediga dag före maratonmatchen inleds.
Tur att den här helgen var så satans bra så att man kanske kan leva på den ett tag framöver.

Btw, 3½ vecka kvar peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback