Hi Im Ingela I do stuff on things

Sitter på jobbet och lökar..eller knappast lökar det är nästan arktiskt klimat här inne. Och nu har ledningen bestämt att det är absolut inte tillåtet att ha jacka på sig för att vi kanske får besök och det ser inte bra ut. Jag kan säga vad som inte ser bra ut, en kollektiv lunginflammation, då kan vi knappast sälja, sälja, sälja.

Helgen var gemytlig, fast jag måste erkänna att jag inte kommer ihåg mycket av utekvällen förutom en man som förmodligen kom från stockholm i Kalleskön. Sen fick jag höra en massa saker av mina festkompadres men jag dementerar allt jag inte kommer ihåg,  jag menar hur tillförlitliga är egentligen en estettjej med näsring, en armekille som uppenbarligen har något emot mig och en kille som tycker att battlestar galactica är ett av världens bästa program? Jag  menar man får ju vara lite källkritisk.
I sure am going to miss those people though.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback