Oh happy day!

idag är dagen L. Som i lägenhet. Från och med idag behöver jag inte brottas med tanken att behöva bo med knarkarna på plattan. Idag blev jag kanske till en viss del, en stockholmare. NÄÄÄÄ....haha vilken absurd tanke. Men en crib har jag:D Det var när jag satt och sökte som febrilast som Robbe dök upp på msn, jag tänkte mest fråga honom vart diverse lägenheter var lokaliserade när han frågade "men ska du inte ta min lägenhet då?". Hap, kan jag väl medans jag försökte dölja min extrema entusiasm. Så nu har jag det, en lagom stor lägenhet i Summpaaaaann. Avsaknad av diskho är ett problem som lättöverskuggas av storbildsteven som kommer att lämnas i min ägo. Sweetaaaaaaah
synd att det är måndag, annars skulle det vara fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback