The stockholmsyndrome

Heeej, jag bor i stockis nuuu. Shitmotherfuck vad folk är precs som man trodde. Exempel, i kön till HM så började en liten stockholmsbrud peta på en mascara varpå kassören(bög) säger: "Alltså vi har faktiskt tester, du behöver inte öppna dom nya". "Jaha, men det såg då inte jag ens" säger flickan med en väldigt snorkig röst. "Men du kan ju kolla ordentligt" Snorkar kassören tillbaka. Thats magic, just magic. 
Annars har vi haft en smashing time, palle försöker lära mig hur man hittar i stockholm, vilket går ganska bra. Robert agerar världens bästa landlord och har skänkt mig i det närmsta allt jag kan tänkas behöva. Fy fan så tur man kan ha ibland. 
Sen snackade jag med jenatte idag, det var inte igår, så vi ska nog träffas framöver. Det ska bli gött! Sen har jag också tänkt dra över till Götlabörg någon dag så att man får hänga i en fin stad också:P 
Nu ska vi laga nalta käk och sen spela lite wii och dricka oss redlösa, det kommer att bli spektakulärt. 

Hoppas du mår bättre nu annorak, livet är hårt mot de hårda som di sägert:) 
Hoppas katterna är snälla freddles, jag lär ringa varje dag!

har ni någonsin hört en stockholmare säga ordet "bearnaisesause"? Tro mig, it aint pretty. 


Kommentarer
Postat av: Han som har era katters liv i sina händer

Jaha inte ringde du som lovat, jag ringde men inte dög det att svara. När palle kommer hem kanske det har hänt en "olycka" och lillan ligger i sängen med en tom pillerburk och en pava vodka. Just sayin.

2007-02-25 @ 05:43:46
Postat av: Freddles

haha nä katterna har varit snälla och tyckt om mig för att jag ger dom föda. Hoppas allt är bra i sumpan, ooo och jag träffade Doom idag.

2007-02-25 @ 05:45:20
Postat av: Anonym

Eller ikväll var det, var på kalles och var lite dragen. sen satt vi (inte doom utan andra) på max och debaterade om att HA bög och alla tyckte vi var sjukt jävla smarta, eller varför skulle dom tro något annat? eh? eh? eh? nå jösses vad skriver jag för egentligen, jag borde skirva imorgon då jag är intetrött istället. God natt.

2007-02-25 @ 05:46:50
Postat av: Analy

hej skruttface! allt kommer bli så bra! kom bara ihåg hur jävla underbar du är, och om nån dryg sthlmare hävdar motsatsen; kick their ass; norrlandstyle. a lub you so much.

2007-02-25 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback