Helgen

Fyfan vad jag är peppad inför helgen! Jag vet inte riktigt varför egentligen jag är bara superpeppad på fest. Kanske för att föregående helg blev ganska stillsam, förutom hetsbowlingen då.

Jag har lite ångest då jag har betalat alla mina räkningar och owings och då bara har 800 bagis kvar att leva på. men det klarar man egentligen, bara man har lite diciplin. Hm, tjejen som åt upp en hel brie ost kanske inte är nidbilden av diciplin dock.

Sitter på jobbet och det har inte ringt en käft än så länge. Ni som läser det här kan väl ringa in till canal digitals kundtjänst och snacka lite?

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag spelar på Haomarush, men käner mig väldigt oaktiv just nu, alla i guilden är redan level 70 så jag tappade lite av motivationen tror jag:)där ser man, vad kul att du hittat vad du vill göra och att du verkligen gör det! flyttar palle med dig ner? Jamen jag ska absolut försöka komma förbi när jag är i stan nån gång, skulle vara jätteroligt! Har du kvar samma mobil nr än?
Kram -Maria

2007-01-30 @ 19:53:03
Postat av: Anneli

haha, jag har inte fattat att man kan kommentera skiten du skriver. Buuwahahahaha! ondska, ondska. kom till lule i helgen så styr på upp nåt party. kwam.

2007-01-31 @ 18:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback