skor

Faaan mina favoritpjuck gick sönder för andra gången! Nu ger jag upp tanken på att "dom kostade ändå 600 bagare då borde dom väl hålla". Nu måste jag byta men till vad? Jag är helt lost när det gäller skor. Jag behöver ett par praktiska som jag kan använda på vardagarna men det slutar alltid med att jag köper ett par piffiga festpjuck istället. Varför ska det vara så runkarns svårt att välja ett par skor??
snart börjar jag använda skorna som sofia torsk lämnade kvar efter halloween. På tal om torsk, jag saknar henne. Jag tror att det är dags för att göra en räddningsaktion mot landet i väst som så brutalt kidnappat och kaptiverat vår lilla Forra F. Ok jag har inga pengar för att resa dit, men jag kan skriva ett argt brev. Ok jag är för snäll för att skriva arga brev, men ett lite lätt irriterat sms kanske.

jag älskar Rock, I really do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback