Sweet sweet weekend

Nu är den äntligen här, den efterlängtade helgen! Direkt efter jobbet igår var jag till Danne Bs för öl, vattenpipa och skitsnack. Därefter stapplade vi iväg till Kalles. tyvärr intog Ölle en smula för mycket, kanske efter det att vi peppat honom till det med frasen "what could possiblay go wrong?". well, han borde förstått, jag frånsäger mig allt ansvar! Det var jäkligt kul i alla  fall och mycket folk på Charles.
Vi får se hur resten av helgen utspelar sig.

Gårdagen bjöd på en hel del överraskningar också, en jävligt stor en faktiskt..eller liten det beror på hur man ser på saken. Jag vet inte om det är allmän kännedom ännu så jag säger bara så här...JESUSCHRISTMONKEYBALLS!

mamma, ringde igår också och sa att hon skulle slåss mot arbetsförmedlingen till döden, jag tycker hon är rolig när hon använder sina super byråkratkrafter..till godo..alltid till godo.

Follow up på vattenförgiftningsdealen (för det är inte bara jag som bryr mig!); Problemen som uppstår när man dricker för mycket vatten beror på att saltbalansen i kroppen blir fel när man kissar för mycket. Människokroppen kan inte göra sig av med hur mycket vatten som helst. Vattnet blir kvar i kroppen och går ut i cellerna.
  – Vad du dör av är att det går in vatten i cellerna i hjärnan. Hjärnan svullnar och blodtillförseln stryps
.  Så långt är jag nöjd, men jag undrar fortfarande hur mycket vinnaren av tävlingen drack! Its driving me crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback