vatten på en gås

Välkommen till kundtjänst, tjänsten som  tillhandahåller stackars arbetslösa skitungar vilka du med stor glädje och fröjd får trampa på, smäda och gärna förolämpa till tårar om så krävs. Och kom ihåg, de är inte människor, de är "ungdomar".

2 veckor in  i skiten och jag är stenless. Jag är less på att promota ett företag som jag inte sympatiserar med överhuvudtaget. Jag är less att försvara deras orimliga prishöjningar när jag egentligen bara vill hålla med de arga kunderna och jojna fackeltåget. Fan, kan man inte bara tänka att det är ett jobb? Jag är inte mitt jobb! Jag är trevlig och snäll, inte "en dryg norrlänning" som jag fick höra idag. Om jag fick som jag ville skulle jag ge ut gratis grejer till alla som förtjänade det. men tyvärr ingår inte detta i deras policy och tråkigt för er alla snikna människor där ute som bara vill få slippa betala er tv-täkning, men jag tänker göra mitt jobb om det bara så är 2 månader kvar. Gattdammit!


Vattenpåengås

Vattenpåengås

Vattenpåengås

Vattenpåengås

Vattenpåengås

Vattenpåengås

Vattenpåengås

Vattenpåengås


Kommentarer
Postat av: Nobban

Tänkte bara säga hej och hoppas allt är bra:) längesen vi sågs! /Maria

2007-01-13 @ 00:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback