Ångest stavas med Å

Vaknade idag av att nån jävla gatuorkester spelade skithögt utanför fönstret i morse, "jävla idioter" tänkte jag och försökte somna om men neeeej då ska de jävlarna runt kvarteret ungefär 70 ggr så det blev inge mer sleepytime. Vem fan kör orkester klockan kvart i tolv på en lördag? När ordentligt folk fösöker sova bort sin bakisångest.

Det var faktiskt kul igår, träffade massor med folk även om jag inte riktigt minns alla. Tyvärr avslutade jag kvällen med en hejdundrande snefylla vilket resulterade i jag blev skitarg på Palle och han blev skitarg på mig. Alltså vi brukar inte bråka men gårdagen förvånade mig. Jag visste nästan att det skulle barka, jag har varit väldigt tjejsur på sista tiden. Jag vet inte riktigt varför jag känner mig lite ensam ibland. Jag hatar mig själv för det också för det är så obefogat, jag är absolut inte ensam.

Så än en gång ber jag om ursäkt för de jag lyckats vara en duschbög mot, det är inte meningen men bär man på mycket skit så kommer mycket skit ut. Jag ska inte sura mera




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback