Dan före dan före dan..

Nuuu jävlar är det inte långt bort! Imorgon drar vi till el stockholmo för lite förkör (höhö kör) före the big one. Jag tror att min mage kommer att explodera av lycka! Eller så är det nervositet inför flygresan, hur som helst hoppas jag att den inte gör det. Maiden var stort, men Metallica...who could have dreamed..
Och till råga på allt skickade Räkan mig denna låtlisa från en av deras första spelningar på touren, det är säkert inte samma de kör men är det nånstans i närheten så dör jag nog av peppma! Jag skulle bara önska lite att de även skulle köra hero of the day men ibland får man nöja sig med det man får.

Creeping Death
For Whom The Bell Tolls
Rid The Lightning
Disposable Heroes
The Unforgiven
...And Justice For All
The Memory Remians
The Four Horsemen
Orion
Fade To Black
Master of Puppets
Battery
- - - -
Sad But True
Nothing Else Matters
One
Enter Sandman
- - - -
Am I Evil?
Seek and Destroy

Det här är för övrigt det sista ni hör av mig eftersom att min hjärna kommer att implodera när jag hör one!
Hell yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback