Kubb och öl

Gårdagen var nog en av de bästa festerna jag upplevt i sommar. Inte för att vi var särskilt många, mest för att det var rätt folk. Vi inledde med lite kubb i parken då tyvärr lag fitta förlorade samtliga matcher mot lag kuk. Jag vägrar tro att det var för att vi var tjejer utan yrkar mer på att vi inte var så jävla bra på kubb. Sen gick palle och nator hem till oss och våra inneboende och jag anneli och freddles hängde med till en killes lägenhet på zon. Tyvärr kommer jag absolut inte ihåg vad killen hette eller ens hur han såg ut..sorry guy. Väl där kramade Mattias mig så hårt att jag tror på allvar att jag fått en spricka i ett revben. Sen gick vi ut och passade på att bli utslängda från 1906..hoppas någon såg det, den bjuder jag på. Det verkar som att när man är full så känner man att köer är för fotfolket och inte för mig, kung av Pite. Vi drog på kalles istället och dansade hela förbannade kvällen, det är så jäkla kul när Anneli är här, hon är aldrig tråkig. Tyvärr har jag nog supit bort min favoritjacka men jag ska kolla på kalles om jag drumlade bort den där och får hoppas att ingen tatt den. Sen gick jag anneli och Nator på Sunes där Nator blev utskälld av en dvärg som  trängde sig före i kön. Hon trodde att Nator sa nåt olämpligt om hennes ändalykt varpå hon menade att "Sånt där får bara min make säga". Sen kom det en till jävel och trängde sig och han tyckte att han skulle ju bara ha en 90 grammare åt sin fru så då var det  ok. Det tyckte inte resten av kön så han blev bryskt tillbakaknuffad till bakre delen av kön. Sen gick vi hem till Nator för att käka när jag insåg att Palle hade nyckeln och han svarade inte på sin mobil. Så nator letade upp numret till en av våra inneboende och bad honom att tvinga upp Palle så att han kunde öppna åt sin förbannade flickvän. Jag möttes i dörren av en snorfull Palle som svamlade nåt om att vi hade stora problem för att vi skulle betala 23.000 för hans jävla vapen eller nåt. Jag ignorerade fylledravlet och gick och la mig. Och nu sitter jag här, lite full fortfarande annars skulle jag nog inte idats gå igenom kvällen i  detalj. Men jag är ändå förvånad att jag lyckats komma ihåg allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback