pdolveckan

jesus kristus är det redan pdol veckan? Tyvärr tycker smhi att det ska regna både torsdag och onsdag och det tycker jag är lite taskigt. För det är smhi som bestämmer vädret och det råkar bara vara så att smhi är 80 åriga gubbar som hatar ungdomar och allt som är kul. Att fredagen verkar bli regnfri är bara en tease för att alla glada festivalgåare ska tro att lördagen ska bli likadan. å vad jag hoppas att de har fel.
Annars blir det balkongfest! Jag vet inte vilka dagar, det kan bli en, det kan bli alla..du är i alla fall jävligt välkommen henke:)

Imorgon kommer norrbaggarna till stan vilket ska bli fett med ösmos! Jeanette kommer på lördag vilket också blir fettmed ösmos! Jag har ju varit lite deppig över det faktum att sommaren snart är över, men nu tänker jag skita i det och avsluta med en helvetes fest! Skål, vi ses på andra sidan!

Kommentarer
Postat av: Carol Beer

I will check if you qualify for nice weather this weekend...... Hmm the computer says nooooooo.

2007-07-24 @ 17:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback