soon my pretties..

Den här helgen har verkligen varit det värsta och det bästa. Fredagen slutade som sagt i katastrof medans gårdagen slutade i kalas! Jag tror att marias balkong bara uppviglar för deep talks, jesus christus:P

Och snart, snaaaaart ska vi på Metallica! Fyfaaaaan vad jag längtar! Avis? you bloody well should be! För jag ska åka med bästbäst nator och bästbäst palle så det kan bara bli succe!

Imorgon åker bästbäst Robbe hem, det var så jävla kul att ha han här, han är ju trots allt en tunna med  kul:)

Nu ska jag släpa med Palle till Rosvik för lite familytime, det ska bli kul att träffa Rille, han kanske till och med kan fokusera med blicken och kanske till och med skratta lite. Jag måste verkligen försöka bonda med lillgrabben men jag blir så nervös runt bebisar, det känns som att man ska råka tappa dem också går de i tusen bitar...jag vet inte så mycket om barn. Men Anal kan ju inte få vinna "auntie of the year". Its on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback