Vart tog sommaren vägen?

Jag kommer fortfarande ihåg första sommarlovsdagen och att jag sa till Palle.."Det här kommer bara säga swisch!" Och visst gör det det. Måste tiden gå fort när man har roligt? Kan den inte gå i slow motion? Eller till och med stanna helt? Tidjävel gå int så myche!

Var i Lule i går och hälsade på Analen, det var howa trevligt. Sen när jag kom hem så hade pojkarna köpt en kiddiepool som de ställt på balkongen. De hade även fixat en radda ballonger så nu är ballen finare än nånsin:P
Ibland känns det inte som att man förtjänar så fina vänner. Helst inte idag.

Imorgon kommer att bli bättre, då ska mamma tatuera sina ögonbryn. Hon är så snäll, hon gör det mest för att jag ska få nåt att dokumentera till mitt specialarbete. men jag tycker det är skitbra att hon gör nåt för sig själv.

Hoppas min tjejsurhet gått över tills imorgon..eller den SKA gå över. Förlåt världen, Ive been such a "see you next tuesday"

Kommentarer
Postat av: henke

wth woman? tatuera sina vad-nu? skumtskumtskumt.
ps. är det fest vid poolen till helgen? i bet it is.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback