Grattis sverige

Grattis sverige på din nationaldag, ännu en anledning för de svenska folket att supa sig redlösa, tack så mycket, tack. Jag vet att jag är en hycklare, jag och några kompadremios från klassen ska faktiskt fira nånting idag i alla fall. Vi ska dra till nån park och dricka öl och säkert snacka hud:P  Det blir säkert superduper

Det blev spiken på pedikyrprovet! Spiken på provet, spiken på provet, spiken, provet YEAH!

Erik, jag är lite osäker om Anneli släpper iväg sin pride and joy men du kan ju fråga:) Hennes blogg är:
www.littlefish.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anon

svenskar super sig redlösa i alla fall (verkar som de flesta av oss svenskar är alkisar). Pröva med att ha en nattklubb i samma område där du bor (fast det inte är ett festområde tills klubben flyttade in). Usch kan oftast inte sova tills de stänger. Jag hoppas att åtminstone du och dina kompisar tänker på att vara tysta om ni festar i ett bostadsområde.

2007-06-05 @ 17:12:07
Postat av: En som tycker om att ha kul

Jag håller med partybromsen nedanför, varför ha roligt då man kan ha tråkigt och skriva på folks bloggar om hur jobbit saker är.

2007-06-05 @ 23:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback