Its a fucked up world

Börjar inte vår utseendefixering gå lite över styr? Jag går in på blogg.se för att kolla om det finns någon intressant blogg att snoka runt på men till min enorma besvikelse handlar 99,9 procent av alla bloggar om vad folk ska ha på sig och vad de inhandlat på dagen i fråga. Och det sjuka är att det verkar faktiskt vara fler människor än deras kompisar som orkar läsa skiten. Jag påstår inte på något sätt att min blogg är intressant, för det är den fan inte. Men jag skriver inte för någon annan. Fast iofs så kan jag börja ta kort på mig själv varenda morgon så att folk kan se vilka klädesplagg jag bestämt mig för att bära idag. Varför? Jag förstår inte, vill man att andra ska tänka "Satan vilken fin outfit, den där tjejen måste ha koll eftersom att hon bloggar om vad hon har på sig varje dag" också går alla och köper exakt samma grejer eftersom att det oftast står skrivet vart, hur och när man inhandlat skräpet. Personligen tycker jag om att helst vara ensam om min "couture" och skulle tycka att det skulle vara lite obehagligt om folk började efterapa min "stil". Det är klart vi har alla olika intressen, vissa tycker om kläder och plastikoperationer och andra tycker om att fundera på andra saker än sig själv.

Jag var faktiskt och inhandlade lite linnen och grejer men det var mest för att jag märkte att jag mest har svarta kläder i min garderob och det gör faktiskt jävligt stor skillnad om man har ett ljust plagg i den här hettan. Det är hårt att vara hårdrockare när det är 30 grader plus. Så nu har jag fixat det, men absolut inga färgglada plagg ånej så långt sträcker jag mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback