Pite in my heart foräver

Alltså jag tänkte att man säkert skulle tycka att Pite var lite trist efter stockholmsvistelsen, men icket! Helgen var så jävla bra! Jag älskar alla och jag älskar Pite! Och nej jag är inte full fortfarande, bara glad:D
Tyvärr har jag och min sambo ett stort problem vilket består i att våra grannar till höger inte verkar vilja sluta stirra på oss varenda jävla gång vi vistas på vår palats-balkong. När de till på köpet har mage att ringa jouren på oss så känner jag mest, varför kan inte jag ringa jouren på DEM? De stör ju oss med deras infernaliska stirrande hela dagen lång! ÅÅ jag blir så irriterad. Sen folk som ringer jouren före man säger till borde kölhalas som de fega svin de är. Så nu ska vi bygga en vägg, helst en ljudisolerad och gärna brinnande vägg som deras små grisögon aldrig penetrerar.

Elin, Vi har faktiskt lärt oss hur man hanterar gnälliga kunder, vi brukar kapa av kundens knäskålar eftersom att det leder bort smärtan från brynen så att det nästan inte känns någonting, det är bara att komma förbi anytime:)


Erik, jag känner nog ingen som behöver en bikinilinjesvaxning som du, det är nog bäst att göra en bokning right away! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback