show me where the dirty skin therapist touched you

Idag markerar slutet på vår resa med Dermarome som vi har varit på studiebesök hos. Det har varit mycket att ta in men samtidigt är det jävligt kul. Igår skulle vi göra en kroppsbehandling på varandra när vår lärare säger "ok tjejer då peelar man på bysten" medans hon slänger upp handduken på Biggan och fläker ut hela härligheten. Alltså jag kanske är pryd, men jag har aldrig varit med om under någon sorts behandling att terapeuten börjar smeka mina bröst. Samtidigt är det väl possitivt att någon leker med valparna så att de inte blir ledsna och försvinner ännu längre in  i diverse kroppsöppningar. Miriam var väldigt varsam i alla fall.
Idag blir det lite mer boobarama före jag ska klippa mig och sen blir det utgång! Vi fick nämligen en "specialarbetsdag" i morgon som de förväntar sig att vi ska utnyttja HA! we´l se about that!

Jag tror jag sov lite inatt! Jag känner mig underligt upppiggad. This must be celebrated, with Illeröl!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ingela. När jag läser detta inlägg bärjar jag betvivla om jag tycker att skolan är så lämplig för dig.. Du får hudåkommor i ditt ansikte, du sover näst till ingenting och så nu detta! Vad är det du egentligen pluggar till? Jag trodde det var hudterapeut (pga nyvaket tillstånd kan jag inte minnas hur "terapeut" stavas så jag drar en gissning), men med detta inlägg som underlag börjar jag betvivla och tro att du eg. pluggar till "massörska".. Sen att ni verkar mest supa, ja jag vet inte vad jag ska säga.. Ojoj! (okej, skämt å sido.Jag har en önskan om att du kanske kan höra av dig när du kommer hem eller så..? Var så förbaskat längesen jag träffade dig.)

2007-06-15 @ 11:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback