Sista natten med gänget

Bakis en fredag, det är verkligen inte vanligt. Vi har "specialarbetsdag" idag och du passade jag och ett gäng tjejer från skolan på att fira att vi snart har sommarlov! Så vi möttes upp hos Therese efter att en klasskompis fixade mitt hår vilket var jävligt välbehövligt. Jag trodde aldrig att jag skulle palla med efter min sömnlösa vecka men det blev inget annat är succé! Finare tjejer får man leta efter, jag är verkligen glad att de går i min klass. Hur som helst så hade vi skitkul hos therese med öl och vin och the whole shabazz. Sen kom therese granne förbi och började med projekt supa ned hudterapeuterna o han lyckades mycket bra måste jag säga. Vi gick ut på ett skitbra ställe somk vi kom in på gratis tack vare Linas polare Reza. De spelade ska och det var inte smockfullt med folk. Sen hamnade vi i nåt slags VIP område där vi dansade som galningar, fick ännu mer öl och sprit av Therese granne och spelade "rövpiano". Det fanns ett piano i viprummet som vi spelade på med våra ändalykter och skapade ljuv musik. Sen barkade det för Lina som vanligt. Det var en kille som kom och informerade mig om att de stängde och att jag måste hämta min spyende vän på toaletten.Så jag tog Lina i handen och ledde henne till en taxi. När jag och Lina vaknade började vi dagen med hamburgare följt av en tupplur. Sen gick vi på jakt efter ett sushiställe som tog ungefär en timma. Men väl där fixade vi lite käk och gick och satte oss i en park i solen, en perfekt bakisdag!

Och imorgon kommer elin och rocky hit så det ska bli trevligt med lite sällskap. Men då kanske vi ska ut igen och jag måste säga att jag inte känner mig så jävla peppad just nu:) men det kanske kommer.

Och ett enormt jättegrattis till Hanna och Bon som blivit föräldrar till lille Kevin (jag sa att det skulle bli en pojke!). Säkerligen världens sötaste unge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback