Ursäkta, jag trodde jag var på Berns..

Sitter på t-centralen, tänkte att man kanske borde skriva några rader om min tillvaro här i stockis. Allt är bra, saknar alla er pitepaltar som fan! Kan inte bara alla flytta hit? Samtidigt är det jävligt kul att träffa nya kompisar, gå på roliga klubbar och gå på andra affärer än HM och vero moda:P I fredags var vi hos en klasskompis och förfestade för att sedan dra till en studentlegga på 14 kvadrat, men hej, finns det hjärterum finns det plats för 15 pers. Fick höra i efterhand att vår sittplats, sängen, hade brakat ihop efter det att vi dragit till debaser. Hyfsat kul ställe, tyvärr blev jag så packad att vi drog hemma ganska tidigt. kul var det i alla fall! Gårdagen var mindre kul då jag var helpeppad på att fira st. patricksday. Det slutade med att jag och palle förfestade på vikingbar, sen kom Lina ockå drog vi till en förfest som vi spenderade ungefär 10 minuter på innan det var dags att dra. Och drog gjorde vi, till det mest överpretto stället! Word to the wise, vill du ha kul och röja loss, gå för fan inte till Berns! Det var ett skämt från början till slut med brats, rosa drinkar och skithög musik som dessvärre inte akompanjerades av ett dansgolv. Man kunde inte snacka, dansa eller göra nånting. Jag och palle gav upp tidigt denna gång också, som tur var var det inget inträde.

Jag fick min jävla födelsedagspresent av palle...Metallica bitches! 12 Juli! I am as happy as a little girl

För övrigt blev jag tydligen faster i veckan, känns konstigt när man inte sett den lille rackarn live. Längtar som fan till påsklovet då man kan få en glimt av den lille bastarden. Välkommen Rille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback