En utmaning..

Hola picholas, idag ska jag skriva något som jag inte skriver ofta, en lista. Men bara för att Ida utmanade mig, och jag passar nästan aldrig på en utmaning. Okej kanske för att jag inte har så mycket annat för mig.(Jag vet att du hånar mig fredrik, consider yourself challenged!)
so here it comes;

Tre saker jag inte förstår: Bratfrisyrer, folk som tycker bratfrisyrer är attraktivt. Det är det enda jag inte förstår.
Tre saker som finns på mitt skrivbord: En teve, Tone, en bild jag ritat när jag saknat Pite som mest föreställande ett hjärta med en banderoll varpå ordet "Piteå" står präntat. (Jag vet att det heter Pite men det skulle ha blivit ocentrerat och bara sett allmänt underligt ut.)
Tre saker jag gör just nu: Lyssnar på eagles of death metal, kastar lystna blickar på min toblerone, deppar för att Idas fina glamourlackning sket sig 5 minuter efter jag kommit in genom dörren (internt)
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Se Metallica! Träffa angelina jolie, övertyga henne om att Brad är en bortpolad föredetting och att jag gladeligen skulle bli vice-ambassadör för hennes mini FN. Äga en humidor.
Tre saker jag kan göra: I do whatever I feel like!
Tre saker jag inte kan: hahaha
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Ödmjukhet, självbevarelsedrift, att tämja vilda djur.
Tre jag utmanar: Fredrik! Analen, försök inte ens slippra undan. Palle, du kanske inte har en blogg men jag vet ingen mer som har en som Ida ännu inte har utmanat:P Nobban! Nobban har en blogg Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback