Hej alla trummisar

Äntligen, idag kom den. som jag har suktat efter min lilla bebis från LG. Vacker som en sommardag är hon. Vi behöver lite tid för att lära känna varandra, jag menar, vi måste lära oss förstå varandra. Hon är ju trots allt norsk. Därför har jag bestämt att jag ska kalla henne för Tone. Fast jag tror vi kommer att bli vänner snabbt. Hon har redan börjat skämta med mig som vänner gör genom att vägra skriva den bokstav jag trycker på. Den där Tone..vilken busfröken!
Jag förstår att ni undrat vart jag hållt hus, jag har ju inte kunnat skriva blogg då jag vart teknlogiskt handikappad de senaste månaderna. Men nu är jag fri att fortsätta mitt meningslösa dravel.
På sista tiden har jag levt mycket sunt och försökt hålla supandet till ett minimum. Nej jag har inte gått och blivit nykterist, jag försöker mest bevisa för mig själv att jag klarar av att inte gå ut hela jävla tiden. Det  verkar funka, jag är glad, detta betyder att jag inte är en alkis som jág befarat:P

Egentligen borde jag plugga nu men jag måste ju fixa min bebis så att alla färger passar mig. Det går faktiskt före bestämde jag just.

Måste byta bakgrundsbild yall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback