Tallyho fuckers

jaha, då gick det inte att sova idag heller, jaja skit samma, jag har faktiskt jättemycket att göra, som att...typ städa? Äh I got nothin. Gårdagen var väldigt mild , vi gick på sjögräs vilket var trevligt. Robbe blev nog rätt packad i vanlig ordning och han fick till och med en indirekt komplimang av en liten tjej som skulle låna eld. "Han är söt kör på han!" Säger hon till mig. haha, ok men jag tror inte Palle skulle bli så glad då. Sen gick vi på Marie devau,debau nånting,jag klarar inte av att packa in mig på uteställen med en massa brats överallt. Nä jag saknade Medusa det gjorde jag. Det var till och med snack om att gå på stureplan men det blev inte. Däremot skickade jag en massa fyllesms i vanlig ordning och fick trevliga kärleksförklaringar av Torsk tillbaka. Jag visste inte att bärs är ett annat ord för bajs i norge, haha de där norrmännen.

Pratade med Isabel och fick extrem Piteabstinens. Jag vet att det är litet, jag  vet att det är kallt, men god dammit I love the place.

Palle ligger och sover, jag tror att han just fes i sömnen, men jag vill inte väcka honom för att berätta det, han ser så nöjd ut där han ligger och trynar.

precis en månad tills jag åker hem till norrland! och till lägenheten, och till katterna! Och min balkong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback