Tärt

Fan vad trött jag är, av någon konstig anledning så kan jag aldrig sova längre än 4-5 timmar efter jag har varit ute. Men det var kul igår, vi käkade tacos hos Robbe och Petra efter några missförstånd om vad vi skulle äta. Sen kom henkebabinka som var så himla duktig på att hitta, guldstjärna i kanten! Efter lite lätt TP-spelande fortsatte en del av sällskapet till Stadshagen där det bjöds på mojitos till alla utom undertecknad. Ibland vill spritingela komma fram och leka och då måste man fösa bort henne med våld. Inte alltid det lättaste då det lätt blir att man glömmer bort att tänka på sitt eget bästa i stundens hetta...men igår gick det bra.

Det skulle tydligen vara fest idag också men det får vi se om mamma orkar. Ska försöka lägga mig och sova ett tag så får vi se.

Jag och Paulface hyrde clerks 2 i förrgår den var rolig, 3 och en halv får den av mig. Quote to remember; "You never go ass to mouth"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback