No candy for you!

Uffw, jag mår som en sliten gris. Jag åkte till J och Ds efter nästintill hotfulla övertalelser av jeanette, men jag är glad att jag åkte. Vi inledde starkt med pizza på panorama pizzerian och med middagen kom även en del stirrande på jeanette av nån blond ful tjej. Sen fortsatte vid till lägenheten där vi fortsatte svullandet med lite B and Js..mm cookie dough, min  besatthet av ben o jerrys börjar anta oväntade proportioner men än så länge så är det ju lugnt. Sen på det blev det lite öl före vi drog till Biff o bowling för att spela lite med nettans jobbarpolare. Två av dem var tvillingar och jesus kristus dom såg EXAKT likadana ut. Jeanette påstod att en av dem hade aningens maskulinare hakparti men jag tror hon hittade på för att det skulle verka som att hon visste vilken som var vilken. Om folk tycker att jag å Annorak är lika så skulle ni sett dom här två, sen bodde dom tillsammans till på köpet.
Bowlingen gick ganska bra förutom att Nettorade spöade mig med typ 10 poäng i slutet, jag skulle vunnit om vi körde med Palle och Nators skitregler men alla vet ju att man spelar tills tiden är slut! ALLA VEEEET.
Sen gick vi till Bill och Bulls och drack mer öl och sen stressade vi ned till Highlander, en ganska liten gemytlig krog i the Jake som mest inhuserades av medelålders kvinnor som definitivt borde stannat hemma med barnen istället för att försöka dansa som tonåringar. Jag mådde fint, jag hade kul, tills nåt genass beställde in nån skitäcklig shot gjord på baylies och lakrits JA det var lika äckligt som det låter. Men det stoppade ju inte mig inte som svepte ner skiten utan vidare eftertanke. Sen dansade vi lite när de äntligen spelade lite metallica och sen gick vi hem och då, då gjorde sig helvetesshoten påmind och den trivdes nog lika lite i mig som jag trivdes med den så jag spenderade resten av natten knäandes inför porslinsguden. Men det är lugnt, jag mår ju bra nu, eller ja typ. Som sagt är jag jävligt glad för att nettan är en påstrifig, påstridig vän och jag önskar att jag kunde ta med henne hem till PIte sen. Men då har jag ju en anledning till att åka till Stockholm sen i alla fall och det är ju alltid nåt.
Kemiprov imorgon men jag tror det kommer att gå fent, känner mig ganska klar på det hela. Nu, godis och teve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback