People are strange..

Så skönt med lite helg! Fick sitta i receptionen för första gången idag och jag är verkligen ett mongo när det kommer till pengar och kassaapparater. Tur att jag satt med Nedia som styrde upp det hela.
Sen var jag på kvartsamtal med min lärare och hon sa bara jävligt possitiva saker vilket kändes bra, hon är verkligen en skitbra lärare.

Jaha, helg, vad fan ska man göra nu? Träna imorgon, sen kanske se nån film.. önska att man var på oktoberfest och drack öl..önska att man var i Pite och drack öl:P köpa en hel tunna ben o jerrys och utveckla fetma..etc

Idag kom det in världens freak och skrek att hennes behandling var värdelös och att hon minsann fått kranvatten istället för evian och det dög inte alls. Ibland undrar man vad det är för fel på folk, men det är ganska underhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback