Jävla tröttil

Idag kom ett sånt där jävla tröttil. Jag var trött på kunder, trött på folk och trött på idioter som aldrig någonsin skulle lyfta ett finger för att hjälpa någon. Men mest av allt var jag nog trött på Tunnelbanan som var totalt mongo idag. Jag tror att jag känner mej ganska irriterad också på att vi har redovisning imorgon och jag orkar inte engagera mig. Jag förstår inte riktigt varför vi ska ha redovisningar, det får mig att må illa.
Tur att Palle peppade upp mig med att han också haft en dålig dag, känns bra att inte vara så ensam.
Min lärare sa en väldigt snäll grej idag, hon sa i förbifarten att hon märkte att jag hjälpte till massor och att jag alltid ställde upp fast än att jag inte är en sån som basunerar ut varenda gång jag vikt en kleenex. Jag blev så glad att jag nästan började gråta, samtidigt som att jag alltid får en känsla av att jag inte förtjänar det.Så jag bli ledsnare av att få komplimanger än att få skit. Det är ju normalt.

Annelis vistelse här var hur som helst jävligt välkommen, trots att man saknar den lilla skitungen mer än nånsin. image82
Så genomsnärtig du är poopsie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback