working out

Var just på gymmet, fan så skönt att röra på sig! Jag är verkligen inte en gymmänniska i grund och botten, men fan vad bra man mår efter lite ihärdigt svettande. Jag kommer dock aldrig att börja yttra läten som "wohooow" Och "Yeeeah" när instruktören frågar om det är jobbigt. Sånna människor skrämmer mig.

Ja vad ska man säga, just nu är det ganska mycket plugg, fast det går hemskt bra, jag försöker få bortgjort så mycket som möjligt före helgerna så att man kan hitta på nåt. Och i helgen är det helgernas helg! För då kommer min älskade knortsyster! Å vi ska dansa i neon på vår resa genom natten, vi ska färdas i en symfoni i gryningen!
Sen ska vi nog gå på stan, umgås och förhoppningsvis ta en öl eller 4 under helgen.

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback