Mellanlanding

Grattis Sverige! vi grattar dig idag av okänd anledning men det ger oss ett superbt tillfälle att få vara lediga och dricka mer alkohol.
Jag har faktiskt valt att inte fira sveriges nationaldag idag, mest för att jag måste släpa mig till jobbet tidigt imorgon och för att jag fortfarande är ganska sliten från gårdagen. Det var längesen det befann sig så mycket folk hos oss, det var jävligt trevligt. Jag har suttit och tänkt på vad en av festdeltagarna sade när vi diskuterade filmen "the village". Han tyckte nämligen att det var det sämsta skit han sett eftersom att; "Om vi är i behov av mediciner för att överleva så skickar man väl för fan inte en blind brud och ett mongo, ger man mongo-ola en tjuga för medicin så kommer han ändå bara springa till närmsta glasskiosk och köpa upp den" Jag vet inte om jag kan återge hela citatet, men hur som  helst så var det roligt.
Palle är å grillar ikväll, jag hade lite velat att han skulle stanna hemma med mig och gona, men han ska ju inte behöva lida för att jag jobbar. Han förtjänar att ha kul efter allt snufoo. han är så fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback