avocadon´t

Gissa min besvikelse när jag öppnade min kvällsavocado bara för att finna detta monster till kärna. Om den där kärnan gick i högstadiet skulle den sitta bredvid hela klassen. Jag funderar på att gå tillbaka till Coop och säga min mening. Det kan iofs bli svårt nu när jag redan ätit upp den lilla avocadosnärt som omringade Jupiter. Nu finns det ju ingen referenspunkt som talar om  vilken storlek kärnan hade i förhållande till resten av avocadon. Eller det gör väl det men den ligger i kompostpåsen och det betyder att jag måste ta med hela påsen till coop och peka ut vilken av alla avocadobitar som hörde till jabba the core. Och då finns det ju väldigt mycket som skulle tala för att jag skulle ljuga, eller att jag skulle vara en jubelidiot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback