bakisschmakis

Sitter i vår för närvarande jävligt stökiga lägenhet och funderar vad som egentligen hände igår. elin är hemma från stockholm så hon, hanna och lollo kom på visit. Det var jättetrevligt, vi spelade rock band och halsade vin. Sen kom nator och maakus och nå mer folk. Så det blev som sista festen i lägenheten, lite väl blygsam för min smak men det funkade. Sen träffade jag Jenny S på Kalles! glada tider! Det var sjukt kul och hon var som en dröm. Sen blev jag lite väl rund under fötterna och gick hem för att vakna upp till att palle svamlade nåt om att vi hade en japan hemma. Han är konstig den där Palle.

Nu var det meningen att vi skulle dra å äta bakismat men då inser vi att man skulle ha flyttat bak klockan i natt. Det betyder att vi måste vänta skitlänge på att arbaillo öppnar. fast jag och elin försöker förhandla med palle stoneface om att gå till max som öppnar 11. Kommer det att lyckas? only time will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback