huskurer

folk har verkligen tusen huskurer när man är förkyld, just nu sitter jag hos anneli å pressar i mig ingefärate, jag tror att det funkar..eller så är det ecinagarden, eller de tusen litrarna vatten jag druckit. Jag måste bli frisk i alla fall, jag har inte råd att missa mer jobb. Helst inte nu när vi flyttar i månadskiftet!! Vi fick äntligen bort lägenheten till en tjej så nu har man verkligen flyttfjärilar i magen. Tyvärr har vi inte flyttat tills du kommer hem elin, plus att jag jobbar den helgen:( Fast det går säkert att hitta på nåt ändå:)
Sitter och ser idol och man alive vad robin E suger! Och yasmina eller vad hon nu heter! Hur får dom ens leva? 
Hur som  helst, i hushållet pahlin/Larsson ligger en liten skiträdd katt och kurar under sängen. Det har hon gjort sen igår då jag fick hem min halloweenmask. Hon blev helt galen vid blotta ansynen av denna tingest och hon vägrar numera lämna sängens säkra vrå. Plus att hon fräser åt alla som kommer i närheten.  satan vilken läskig kostym jag kommer att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback