Måndag 13/10-08

Hej bloggen! Vad har du haft för dig under helgen? Inte sprungit runt och antastat andra oskyldiga bloggar hoppas jag? å bloggen, du är så knäpp!

Var på inflyttningsfest hos Slida och Henrik i lördags, vilket var jättetrevligt, minus min bakisattack söndag morgon. man vaknar, tror att allt är bra, tänker att idag ska man få saker utträttade, när plötsligt...bakismannen kliver fram ur skuggorna och berövar en på alla ens ägodelar inklusive sin stolthet. Jag var inte helt hundra när Åke kom för att hämta oss kan man minst sagt säga. Palle tyckte det var roligt i alla fall.

Men sen när vi kom fram till Malins och Emils place så började jag med ens må mycket bättre, för då kom detta instudsandes i min famn:
you rock my world!
Okej det är en skitbild men lille Urax hade inga intetioner på att posera för kameran. Han ville hellre tugga och dra i kamerasnöret. Vilket han gärna fick för mig för att han är helt enkelt så söt! Man kan komma undan med mycket bara man är söt, och urax, min vän du kan komma undan med folkmord!
Lusse har inte särskilt mycket till övers för Urax då han har en tendens att vara en uppmärksamhetstjuv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback