much a plannin

Sitter å planerar mitt nya kök, jag har ögonen på en köksoffa som jag hade tänkt sprusa upp. Det ska bli så skönt att slippa dra med allt man vill göra om till Pålberget, nu kan jag bara ta ner stjiten i mitt garage! Vi har fått veta att paret som var å kolla leggan ska ta den men RAWI har inte hört av sig, jag tror att man nästan får ta saken i egna händer om det överhuvudtaget ska hända nå.

Sen försöker jag Hitta en halloweendräkt som inte involverar ordet "sexig" Ex sexig pirat, sexig nunna eller min favorit sexig älva. Bara för att man är tjej behövere det inte betyda att man har en inre önskan att klä sig som ett luder. Måste fortsätta fundera på detta.

Såg mama mia med freds igår, jag har varit extremt anti den filmen för att alla säger att den är så braaa. Men jag tänkte what the heck, vi får väl se vad all whoowhaa handlar om. Den var väl trevlig, men lite överhypad kan jag tycka. Fast jag har alltid tyckt att det är lite obekvämt med vuxna människor som sjunger dåligt.

Elin, jag tror att vi bör ha flyttat in i huset tills dess, fan vad kul att du kommer hem:)

Slida, fest säger du? Ja det hade varit trevligt att se vart du bor nu för tida, man kanske poppar förbi!


För övrigt så har jag börjat tänka på min önskelista till jul:
Saker till huset
en provdocka så att jag kan starta min sömmerskakarriär med ett bang!
En massagebänk till vårt spa-rum, inget fancy tror det finns på jula.
lite snö hade varit trevligt, iofs så kom det lite igår men det var typ 10 minuters.
Att alla kommer hem till oss och festar rövarna av sig

Nu ska jag fortsätta nöta igenom family guy säsong 7 vilken jag,  till min stora förvåning och lycka , inte sett än! joy!


Kommentarer
Postat av: Big Fred

Massagebänk alltså? Free massage for everybody alltså?

2008-10-05 @ 18:09:25
Postat av: Rahkola

Vilken gignatisk kärna på avocadon, helt sjuuuukt!!

Ja, ska blir skitkul att komma hem, de är inte så att jag prickar in någon halloween-fest? =)

Blev bjuden på en här av en konsigt klasskompis och jag blev jätteglad tills hon sa att jag måste klä mig lite läskigt och snyggt!!! JAG BOJKOTTAR SÅNT!!! Ska bli så kul att ses! Kram kram

2008-10-14 @ 19:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback