cattmeaou!


Heeej blawgen, vad tycks om min nya frippa? Pretty sweet ey? Jag skulle vilja tacka min kära medarbetare Jossan för att hon är så freakin awesome!  jag måste skaffa ett hett temperament och tycka att saker gör ont  nu när man är rötotta. NÄÄÄ men seriöst, jag är nöjd.

Jag och pallepahlin äger numera ett hus, men tyvärr får vi inte flytta in förens nån tar våran skräplegga. Tur att Rawi är så fruktansvärt hjälpsamma och verkligen har förståelse för vår prekära situation. Tur att de inte alls är otrevliga och behandlar oss som människor och inte boskap. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ida

mäh gudarns så grann du vart! Hördu, är det på Presenta & här du jobbar? Då kanske man måste gå förbi nån dag när man befinner sig i city (oj hallå stockholm) och säga hej eller nått :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback