kass mamma

idag vinner jag inga priser för bästa mamma, jag hade råkat glömma rockster på ballen då vi var på golfbanan. Så när jag kom hem så satt en mycket arg och jamande kisse på fönsterbläcket. Han kan få några extra lickins för besväret.
Det var skönt att följa med på golfbanan istället för att sitta inne och slappa idag, skitfint väder och nästan inte en jävel på banan. Idag var palle den stora vinnaren och erhåller en stycke juice.
igår var vi hos Lorre och röckte bojs och satt på oll stola. jag vet inte vad det betyder men det kanske beskriver aftonen i ära. palle och nator freakade ut som vanligt och bjöd på nakendans och streakning i trädgården. Sen var det allsång och stjitsnack. Vi  struntade i att gå ut och det hela slutade med att vi alla somnade i nators soffa och gick hem runt 8 snåret. Allt som allt en mycket trevlig tillställning.

Annars har  det varit en väldigt tuff och stressig period, saker har inte riktigt gått som jag har velat. Men man kan inte tvinga någon att tycka om en. Så nu ska jag börja mitt nya liv, som grisfarmare!

Efterlyses: En svart kort kofta som jag förmodligen supit bort. tacksam för all info om den borttappade tröjan, ingen misstanke om brott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback