Vay-cay!

Jag behöver en semester, en utlandsresa, lite tid att varva ner, en stund för sig själv, lite downtime, stressa ner.
Tur att det bara är 2½ dagar kvar tills vi sätter oss i cojan och kör till det förlovade landet i väster!
Jobbigt att packa dock, och att jag inte är hälften så klar med vår bilquiz som jag borde vara. Det blir att spurta ikväll!

Idag har vi whippat ut grillplatsen för första ggn 2009. Och det var definitivt inte den sista. Och nu håller palle på med nån egen kulinarisk superrätt som kommer att sätta världen som vi känner den ur balans. Sen gjorde jag kladdkaka med daimbitar i. åååå fejtpropp!

Igår var faktiskt första helgen på länge som vi inte gick ut. Det var lite underligt men idag känns det jävligt nice att inte vara bakis. Så kanske man orkar packa. Föresten, programmet "grillad" måste vara det pinsammaste svensk television någonsin haft fräckheten att producera. Jag trodde det skulle bli rolig kvalitativ söndagsunderhållning men ack så fel jag hade. Istället antastades jag av 7 inte roliga personer som skämtade om att dregen såg ut som en prostituerad. Hallå, det är inte chockerande, det är fakta = inte roligt
Den enda som var lite småkul var Jonathan Unge, resten vad skräp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback